0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...

Kofeinas – savybės, veikimas- Ar kofeinas pagerina mokymosi kokybę?

Kofeinas yra, kurie atlieka jėgos ir ištvermės treniruotes, sąjungininkas. Tai yra daugybė preparatų gerinančių fitneso ir treniruočių pajėgumą. Kofeinas yra daugybės sporto papildų, rekomenduojamų specialistų ingredientas. Kokias savybes jis turi? Kaip tai veikia? Ar tai veiksmingas riebalų degiklis ir leidžia pašalinti treniruotės nuovargį? Ar kava prieš bėgiojimą ar treniruotes yra geras sprendimas?

 Kofeinas – kas tai?

Remiantis moksliniu apibrėžimu, kofeinas (lotyniškai coffeinum) yra organinis cheminis junginys, purino alkaloidas. Tai yra kavos pupelės. Jis taip pat gali būti gautas sintetiškai. Jas atrado vokiečių chemikas Friedrichas Ferdinandas Rungas, kuris jį atrado 1918 m. Kofeinas taip pat pasireiškia arbatoje, po to jis vadinamas ir tada yra vadinamas teinu, guaraninu arba mate. Jo pavadinimas priklauso nuo augalo atitikmens.

Kofeinas yra plačiai žinomas kaip vienas iš geriausių riebalų degiklių ir stimuliatorių. Tai psichoaktyvus vaistas. Tai komponentas, dažniausiai naudojamas sportiniuose ir energetiniuose gėrimuose. Kofeinas prieš treniruotę leidžia jums padidinti kūno efektyvumą ir pagreitina pageidaujamo treniruotės poveikį pasiekimą.

Kofeinas – savybės

Kofeinas vadinamas natūraliu riebalų degintoju. Rekomenduojama kaip priemonė, kurią verta naudoti prieš treniruotę. Kiek kofeino galima vartoti prieš treniruotes? Viskas priklauso nuo treniruočių pobūdžio. Kava prieš treniruotes veikia kaip natūrali energija. Kofeinas pradeda veikti po 40 minučių; todėl rekomenduojama vartoti 30 minučių prieš jėgos treniruotę ar bėgant. Kofeinas, suvartotas prieš treniruotę, padidina gebėjimą dirbti, taip pat sustiprina riebalų deginimą.

Kofeinas stimuliuoja centrinės nervų sistemos veikimą ir padidina medžiagų apykaitą. Jis naudojamas švelninant ir gydant Alzhaimerio ir demencijos atvejus. Kofeinas pirmiausia stimuliuoja aukštesnius nervų centrus.

Poveikis nervų sistemai:

  • Centrinės nervų sistemos stimuliavimas,
  • Didesnė koncentracija ir dėmesys,coffeein
  • Judinamųjų raumenų susikaupimo pagerinimas
  • Padidėjęs efektyvumas, mąstymas ir mokymasis,

Poveikis širdies ir kraujagyslių sistemai:

  • Poveikis kraujospūdžiui,
  • Padidinti širdies ritmą,

Poveikis riebaliniam audiniui:

  • Pagreitina metabolizmą,
  • Ji turi termogeninį poveikį ir skatina riebalų deginimą,
  • Padidina streso hormono – kortizolio (katabolinės savybės) išsiskyrimą

Poveikis virškinimo sistemai:

  • Jis stimuliuoja žarnyno judrumą,
  • Padidina skrandžio sulčių sekreciją,
  • Padidina virškinimą skatinančių hormonų sekreciją – gastrinas, cholecistokininas,
  • Tai pagerina tuštinimosi reguliavimą.

Kaip ir bet kuri medžiaga, kofeinas gali būti perdozuotas. Jei dozė viršija 0,5 g, tai sukelia stiprų psichomotorinį suerzinimą, spaudimo padidėjimą ir širdies ritmo sutrikimą, taip pat pykinimą, vėmimą, silpnumą.

>> Taip pat skaitykite: Naujoviškas būdas sutaupyti degalų. Susipažinkite su naudotojų nuomonėmis

Kofeino poveikis vis dažniau naudojamas lieknėjimo papildų gamybai. Kofeino vartojimas slopina apetitą ir pašalina nuovargį. Kofeinas sumažina apetitą ir padidina treniruočių efektyvumą, nes jis absorbuojamas mažesniais kiekiais nei sintetinis iš papildų. Dozė neturi būti didesnė kaip 300 mg per parą, tai yra lygu 2-3 kavos puodukams per dieną.

Kofeinas – Ar verta vartoti prieš pradedant treniruotes ir prieš bėgiojant?

Daugelis specialistų rekomenduoja dietinius maisto papildus su kofeinu. Kaip priemonė, paprastai vadinama nuovargį mažinančiu agentu, rekomenduojama vartoti kofeiną prieš treniruotę ir po jos. Kofeinas pagerina pratimų pajėgumą ir padidina adrenalino sekreciją nuo antinksčių ir pagerina širdies funkciją. Kofeinas taip pat pagerina riebalų rūgščių naudojimą, glikogeno ir raumenų baltymų praradimo sąskaita, o tai daro įtaką ištvermės treniruotės trukmei. Kofeino vartojimas prieš treniruotes leidžia:

  • didinti kartojimų skaičių treniruočių metu – sumažina nuovargio jausmą,
  • išlaikyti susikapimą pratimu metu – tikslumo užtikrinimas pratybose,
  • mažinti raumenų skausmą treniruočių metu – kofeinas sumažina skausmo intensyvumą treniruočių metu,
  • deginti daugiau kalorijų treniruočių metu – dėl termogeninio poveikio
  • sutrumpinti raumenų atkūrimo laiką. Kofeinas intensyvina glikogeno kaupimasi raumenų pluoštuose,

Kofeinas taip pat rekomenduojamas vartoti prieš bėgiojant. Tai yra naudinga žmonėms, kurie atlieka sprinto treniruotes. Kofeinas pagerina bėgikų reakcijos laiką. Verta vartoti kofeiną 30 minučių iki treniruotės pradžios. Teigiamas kofeino poveikis prieš bėgimą yra pajėgumo padidinimas. Jis turi diastolinį poveikį, sumažina įtampą raumenyse ir sukelia bronchų atsipalaidavimą – taip padidėja kvėpavimo efektyvumas bėgiojant.

Štai keletas kofeino preparatų pavyzdžių:

fatblocker patchesecoslim

Ko jūs nežinote apie kavą ir turėtumėte…

  • 1906 m. Luigi Bezerra sukūrė ir užpatentavo pirmąjį kavos aparatą.
  • Trys populiariausios kavos rūšys yra Arabica, Robusta, Excels.
  • Didžiausias kavos tiekėjas yra Brazilija.
  • Didžiausias kofeino kiekis yra espreso.

 

Susijusios žinutės

Dietologė, turinti daug metų patirties – padėjusi daug žmonių atsikratyti nereikalingų kilogramų. Šiuo metu sveikatos ir grožio salono darbuotoja, o jos specialybė yra modernus kosmetinis odos atjauninimas ir kondicionavimas. Ji turi daug kosmetologijos sertifikatų ir diplomų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *