0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...

Kreatinas – kaip tai veikia? Ką suteikia? – Kaip tai veikia raumenų vystymąsi?

creatin

Raumenų masės vystymasis reikalauja veiksmingų papildų. Kreatinas yra populiariausias būdas padidinti raumenų masę. Yra įvairių formų. Rinkoje yra monohidrato, malato, nitrato ir kreatino hidrochlorido pavidalu. Daugelis žmonių pasirenka kreatino papildus, norėdami gauti norimą raumenų augimą.

Kreatinas – kas tai?creatin

Kreatinasβ-metilguanidinoacto rūgštis – tai cheminis organinis junginys, susidaręs metabolizmo metu. Tai vyksta daugiausia raumenyse ir sausgyslėse. Tikimasi, kad kreatinas padidins liesų raumenų masę.

Kreatinas nėra nauja medžiaga. Jis buvo 1832 m. atrasta Michael Eugene Chaverul, kaip skeleto raumenų komponentas. Jis naudojamas saugoti ir išlaisvinti energiją, reikalingą daugeliui cheminių procesų, vykstančių ląstelėse, taip pat baltymų sintezei raumenyse. Geriausias kreatino šaltinis – mėsa ir žuvis.

Kaip maisto papildas, kreatinas buvo naudojamas nuo 1990 metų. Jis įgijo populiarumą kaip priemonė padidinti treniruočių poveikį ir sukurti raumenų masę. Jis naudojamas prieš treniruotę.

>> Taip pat žiūrėkite: Ritualinių žvakių testas. Patikrinkite, kuris jums tinka puikiai

Kreatinas – savybės ir naudojimas

Kreatino naudojimas prieš treniruotes padidina vandens sulaikymą raumens ląstelėse. Papildymas padidina natūralų kreatino kiekį organizme. Kūnas kompensuoja perteklių padidindamas skysčio lygį. Kreatinas padidina glikogeno saugojimą, kuris yra atsarginis energijos šaltinis treniruočių metu. Kreatino naudojimas didina raumenų jėgą ir raumenų masę be intensyvių treniruočių.

Kreatinas dalyvauja ATP gamyboje kaip pagrindinis raumenų energijos šaltinis. Kreatinas atsakingas už:

  • katabolinius ir anabolinius poveikius,
  • greitesnis raumenų masės padidėjimą,
  • raumenų baltymų sintezės stimuliavimą,
  • raumens ląstelių hidratacijos didinimą,
  • miostatino slopinimą – baltymai, kurie negali padidinti raumenų masės,
  • atsigavimo proceso pagreitinimą tarp treniruočių,
  • raumenų našumo ir ištvermės didinimą.

Kreatinas – tipai

Rinkai plečiantis, kreatinas pradėjo pasirodyti įvairiomis formomis. Jie skiriasi savo sudėtingumu, tirpumo ir efektyvumo laipsniu. Čia yra populiariausi kreatino tipai:

  • Kreatino monohidratas – vandens molekulė ir kreatino molekulė, sujungta į vieną molekulę – greitai
  • Kreatino malatas – kreatino ir obuolių rūgšties derinys, padidina jėgą ir sumažina vandens sulaikymą,
  • Kreatino piruvatas – padeda stiprinti, palaiko raumenų regeneraciją,
  • Magnio chelato kreatinas – kreatino ir magnio derinys vienoje molekulėje.

Kreatinas – dozavimas

Daugelis žmonių pasirenka kreatino papildus, remdamiesi noru pasiekti greitą raumenų masę. Efektyvi dozė kartu su atitinkamu treniruočių planu gali suteikti norimus rezultatus. Verta prisiminti, kad nėra bendros, veiksmingos kreatino dozės visiems.creatin

Specialistai rekomenduoja kreatino dozę koreguoti pagal kūno svorį. Todėl rekomenduojama paimti 1g kreatino už kiekvieną 10kg savo svorio vienoje porcijoje. Vieną porciją galima imti prieš treniruotę, antrą po to. Kreatinas taip pat gali būti naudojamas ryte ir vakare. Kreatinas gali būti naudojamas ištisus metus.

Specialistai rekomenduoja naudoti kreatiną su kitais papildais ir baltymų papildais, magnio preparatais, taurinu ar angliavandeniais. Tinkama dozė kreatino nesukelia šalutinių poveikių. Vis dažniau kreatinas naudojamas jauniems žmonėms, kuriems kyla problemų su kūno suvokimu brendimo metu. Tačiau verta prisiminti paauglių saugumą ir besivystančio kūno sveikatą.

Ką dar nežinote apie kreatiną?

  • Daugeliui kreatinas tai yra raumenų masės greito augimo viltis. Ne visi žino, kad kreatinas buvo atrastas devynioliktame amžiuje.
  • Kreatinas pasireiškia natūraliai žmogaus kūne ir saugomas raumenyse.
  • Kreatino papildai gali būti naudojami paauglių. Verta prisiminti, kad reikia rasti tinkamą dozę.
  • Padidina svorį išlaikydamas vandenį organizme.

Susijusios žinutės

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *