99 votes, average: 4,73 out of 599 votes, average: 4,73 out of 599 votes, average: 4,73 out of 599 votes, average: 4,73 out of 599 votes, average: 4,73 out of 5 (99 votes, average: 4,73 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...

Svorio mažinimo metodai – populiarių būdų kovoti su svoriu palyginimas.

Svorio mažinimo metodai - populiarių būdų kovoti su svoriu palyginimas.

Yra nauji svorio metimo metodai, kurie vis patenka į rinką, naujos dietos, naujos priemonės ar nauji pratimai. Kas nori numesti svorį, turi tiek daug pasirinkimų iš to, gali net pasimesti. Daugybė metodų reikalauja daug aukų, o kitiems reikia daug laiko ir kantrybės. Kai kurie metodai suteikia greitų rezultatų, bet deja, yra trumpalaikiai. Štai kodėl, kai nusprendžiame numesti perteklinius kilogramus, yra gera idėja atidžiai apsvarstyti, koks svorio mažinimo metodas mums tinka ir ką pasirinkti. Štai kodėl šiandien mes sužinome, kokie yra galimi svorio metimo metodai, kurie iš jų veikia ir kurie gali mums labiausiai tikti.

Svorio mažinimo dietos

Svorio mažinimo metodai - populiarių būdų kovoti su svoriu palyginimas.

Pirmasis yra visų rūšių dietos. Dauguma jų sukasi aplink tam tikrą elementą ar visą elementų grupę. Jie dažniausiai yra mažai kaloringi, todėl pradiniame etape daugybė žmonių visada jaučiasi alkani, nes kalorijų kiekis yra mažesnis, nei reikalinga organizmui. Viena populiariausių dietų pastaraisiais metais vis dar yra Dunkano dieta. Jis skirstomas į etapus ir daugiausia grindžiamas baltymų produktų vartojimo didinimu, tuo pačiu ribojant produktus, kurių sudėtyje yra angliavandenių ir riebalų.

Dieta dažnai vadinama vienu iš sėkmingiausių svorio netekimo būdų, tačiau ji taip pat yra susijusi su jo nepakankamumu. Visų pirma, kai kuriais atvejais tai gali pakenkti sveikatai. Daugiausia valgydami baltyminius produktus, mūsų organizmas negauna skaidulų, kurios yra būtinos tinkamam žarnyno funkcionavimui. Naudojant ilgiau, dieta gali sukelti vidurių užkietėjimą ir virškinimo sutrikimus. Kita populiari dieta yra Paleo dieta. Ji grindžiamas produktų pašalinimu, kurių nebuvo galima vartoti paleolitiniais laikais. Štai kodėl dieta pagrįsta daržovėmis, vaisiais, kiaušiniais, žuvimi ir mėsa, išskyrus cukrų, aliejų ar miltus. Galima pastebėti, kad dieta nereikalauja jokių drastiškų žingsnių ir ne mažina kalorijų kiekio, bet vietoj to neįtraukiami tam tikros rūšies produktai. Bet dieta labiau tinka valgyti sveikiau kasdien, ir tai tikriausiai nepadės numesti svorio. Kita pasaulyje žinoma dieta yra Kopenhagos dieta, kuri trunka 13 dienų.

Kopenhagos dieta, palyginti su kitomis, labai greitai sumažina svorį, nes griežtai ribojama kalorijas ir angliavandenius. Kasdieninis kalorijų suvartojimas yra tik apie 600-800 kcal. Tai tik trečdalis mažiausių suaugusiųjų. Leidžiami produktai yra kiaušiniai, daržovės, liesa mėsa ir vaisiai, kurių sudėtyje yra cukraus. Pasibaigus jai, yra gana aišku, kad tai nieko kito kaip badas. Tokios „dietos“ rezultatai, be abejo, duos greitų rezultatų, tačiau kai grįšime prie įprastų mitybos įpročių, svoris turi atsistayti, kartais du kartus daugiau, kaip organizmas pradės užlaikyti riebalus.

Svorio mažinimo metodai - populiarių būdų kovoti su svoriu palyginimas.

Svorio metimo pratimai

Kitas svorio praradimo metodas – mankšta, sportas, daug veiklos. Tai neabejotinai vienas iš sveikiausių būdų numesti svorio. Veikla padeda virškinimo procesams, stiprina širdį, gerina viso kūno funkcionavimą. Dažnai rekomenduojama aktyviai elgtis dietos metu, net jei tai yra pusantros valandos pėsčiomis. Pastaruoju metu tapo gana populiaru, kad populiarus treneris planuoja treniruotes. Daugelis iš jų duoda labai gerų rezultatų, nes be to, kad praranda perteklinius kilogramus, suteikia galimybę būti gražiems, turėti išvystytą kūną. Kiekviena iš šių parengtų treniruočių turi būti reguliari ir sisteminga. Treniruotės turi vykti 3-4 kartus per savaitę. Mes galime pasirinkti aerobinę treniruotę arba vadinamą kardio treniruotę. Tai labai veiksminga ankstyvojoje svorio kritimo stadijoje. Tokios treniruotės pagrindas – intensyvus mankštinimasis ne mažiau kaip 30-40 minučių. Pavyzdžiai apima bėgiojimą, važiavimą dviračiu, elipsės ar stepper pratybas. Tačiau po šiek tiek laiko kardio treniruotės nepakanka ir nesuteikia tolesnių rezultatų. Būtent tada (ar netgi pradžioje) turime pridėti jėgos treniruotes. Svorių kilnojimas, kūno raumenų auginimas puikiai tinka riebalams deginti ir raumenims kurti. Tai daro mūsų kūną plonu ir sveiku.

Svorio metimo papildai

Žmonės, kurie nėra įsitraukę į mitybą ar reguliarius fizinius pratimus, dažniausiai renkasi svorio metimo papildus. Vis dėlto reikėtų pasirūpinti, pasirenkant tokio tipo gaminius, nes daugelis iš jų gali pakenkti arba visiškai neturėti jokio rezultato. Svorio metimo tabletes dažnai vartoja ir žmonės, kurie sportuoja, norėdami numesti svorį. Tai geriausias derinys, nes rezultatai matomi žymiai greičiau, nei vien sportas. Rinkoje yra daug tablečių, o labiausiai palankūs atsilipiamai yra apie natūralius ingredientus ir greitus rezultatu, taip pat svarbus šalutinis poveikis. Reikėtų ieškoti ingredientų, tokių kaip amala vaisiai, goji uogos, guarana ir kiti natūralūs ekstraktai. Tokie produktai veikia deginant riebalus ir skatina metabolizmą. Jie stimuliuoja kūną greitai deginti riebalus, o tai reiškia, kad ateityje nereikės nerimauti dėl yo-yo poveikio.
Toliau pateikiame du mūsų skaitytojų rekomenduojamus produktus, kurie sėkmingai padeda numesti svorį.

 Svorio mažinimo metodai - populiarių būdų kovoti su svoriu palyginimas. Svorio mažinimo metodai - populiarių būdų kovoti su svoriu palyginimas.

Susijusios žinutės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *